fredag 11 mars 2016

Flisat

Jag gick in och läste bland Ikeas pressmeddelanden och hittade massa fina nyheter som lanseras i April! Bland annat serien "Flisat" till barnrummet. Det är möbler skapade att växa med barn från 3 till 12 år. Den är tillverkad i Furu och andas nordisk designtradition samtidigt som den har ett modernt uttryck tack vare accentfärger.


Förvaringslådorna skall jag absolut skaffa till Alfons rum, de glider rakt in i moodboarden för barnrummet! :-) Han skall få två eller tre stycken. Min tanke är att var sak skall ha sin plats och då är det lättare för honom också att hjälpa till att städa! 


Jag gillade också bordet med de små pallarna till. Bordet har fin förvaring för kritor, pennor och annat konstnärsmaterial.


Får nog lägga mig i sovsäck utanför Ikea i April, som värsta groupien! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar