måndag 24 juni 2013

Granit

Jag håller på planerar en uppgradering av vårt arbetsrum. I tillägg till en större bokhylla skall jag klämma in en liten läskrok samt ett skrivbord på de ynka 10 kvadraterna. Man skall nog börja med de stora sakerna men klarade inte av att hålla mig undan Granit häromdagen så det blev en del småplock i korgen till slut.. kanske det var det som skulle till för att få den sista gnuttan inspiration för att sparka igång projektet. Hoppas det :-)


Köpte en papperskorg i pressad papp att ha papper i, den har en liten lädersnodd på sidan för upphängning. Korgen bredvid är i metall och den köpte jag för att ha band och annat stash i. Fick också med mig en del smågrejer som musmatta, klämmor, band och tejp.


Jag återkommer senare med mera snacks från arbetsrummet :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar