torsdag 14 augusti 2014

Vår problemhörna

Varje hem har minst en problemhörna, ett ställe man inte riktigt vet vad man skall göra av. En av våra problemhörn är nere i gången och jag har nu äntligen tagit tag i den.


En gammal byrå som jag betsat svart och bytt handtag på får husera den gamla symaskinen, som jag älskade från det att jag såg den (och prislappen på 150kr). Älskar den ännu mer nu efter att jag putsat upp den ordentligt och dessutom fick bekräftat att den är i gott körskick :)



På väggen kom äntligen Ygg & Lyngs kollage "Skog og hei" upp som jag har haft liggande i en låda i över ett år (!). Med små medel är nu problemhörnan rikitgt fin, saknar bara en lampa... kanske.... vi får se :)



Ha en riktigt fin fortsättning på veckan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar