lördag 28 september 2013

Sovrum

Äntligen klart! Sovrummet blev ungefär precis som jag ville. Höstiga färger med "curry", sand, lila, guld och mässing. Tyckte sammansättningen funkar riktigt bra.



En av kuddarna på sängen är från By Nord, de har många fina fototryck med djurmotiv. De gula kuddarna är från Bolia och de mönstrade kuddarna från AuMaison.


Mitt på väggen i sovrummet har vi ett litet "veck" på väggen, såklart var det just där vi ville ha sängen så vi byggde en platsbyggd sänggavel som passar in i hörnet. Ovanpå den står nu en salig blandning av ljusstakar och vaser. Svanen i porslin köpte jag på loppis för 1€.


På väggen har jag spikat upp broderiramar som jag spännt tyg inni, samt loppisfynd en broderad tavla jag har fått av Farmor i födelsedagspresent för många många år sedan. 


På byrån står nu våra reseminnen.


Summa summarum - Jag är nöjd :)


Ha en riktigt fin fortsättning på helgen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar