onsdag 21 augusti 2013

Hemlighetsrummet

Toaletten är fullbordad! Tänkt att ett rum som är så litet kan ta så länge att slutföra. Jag började måla väggarna för omkring ett år sedan, och sakta men säkert har fler saker kommit på plats. Nu är också de sista små detaljerna kommit till rätta så jag känner att jag äntligen  kan publicera några bilder därifrån :)


Hade några wallsticker fjärilar som blivit över från ett annat projekt som jag tejpade upp på väggen bakom toaletten.


Rummet blev något alldeles extra med en liten söt glaskristallkrona i taket.


På ena väggen spikade jag upp en grupp tavlor, med tapetrester och utskrifter av Michael Eschers optiska illusioner, spännande att sitta och se på medan man inte har så mycket annat för sig.



Skruvade också upp Ikeas tavellist som man lika gärna kan använda som hylla för handkrämer och annat nyttigt/onyttigt :)


Och så sist men inte minst, skräpisen. Äntligen! Klickade hem den förra veckan från Room21 och är helnöjd :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar