söndag 14 december 2014

Prinsessa

Jag tycker finska Aarikka har så vackra produkter. Skandinavisk ren, enkel design. Allt i trä. Ljushållaren "Prinsessa" är det nyaste tillskottet hemma hos oss och jag har den på vardagsrumsbordet där jag ser den hela tiden. Jag fick en vit, men den finns också i flera andra fina färger, så jag är glad att jag slapp välja :) 


Prinessa har också flera andra matchande kompisar, bland annat "Prinssi", "Keisarinna" och "Ruustinna". Så fina!!



Aarikka har också mycket juldekor, bland annat det vackra julevangeliet med alla tillhörande figurer. Ögongodis! Lyckligt lottad är jag som har delar av julevangeliet, men saknar herden med fåret.... Hinner man lägga till dessa till önskelistan ännu måntro? Ja tomten, jag har varit snäll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar