onsdag 9 oktober 2013

Peishörnet

Vi har äntligen beställt spis och den skall stå i det tomma hörnet i vardagsrummet. Det blir en stilren Rais Pilar 172cm, den är ganska liten men istället ganska hög. Den finns i flera färger men vår blir svart. Otålig som jag är vill jag ju veta hur det kommer att se ut, typ nu, så jag printade ut ett foto på den lilla hörnan och ritade in spisen..


Ritade också in lite andra saker när jag ändå var igång. Jag hoppas att vi får plats för en liten byrå, kosollbord eller liknande, och tavlor har vi alldeles för lite av runt omkring här hemma så det kommer absolut att komma upp flera stycken på den väggen. 


Ser fram emot att lägga upp bilder på resultatet :) Och inte minst ser jag fram emot att mysa framför spisen i vinter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar