onsdag 7 november 2018

Fjärilen

08.08.18, evighetens dag, gick min bror tragiskt bort efter att ha lidit av en aggressiv form av hjärncancer. Han blev 37 år gammal. Dagen innan han gick bort kom en fjäril flygande mot mig gång på gång, och dagen efter att han dog fick jag höra att det hade varit en fjäril inne på mitt kontor. På något sätt vill jag tro att det var Fredrik som ville kolla att allt är okej. Kanske han ville berätta att han har det bra och att vi ses snart..


Jag tror han skulle vara stolt över allt som händer kring pop-up butiken och företaget, önskar att han kunde vara kvar och få uppleva allt, saknar honom och stunderna vi diskuterade våra idéer och planer. Han var själv också en tvättäkta entreprenör med många järn i elden. Därför kommer Tittimadiis logo att vara en fjäril. Då är han alltid med mig!

Ta hand om varandra!

1 kommentar:

  1. Så fint, livet har en mening i allt som sker,
    Klart det var Fredrik �� ps du minns väl hur vi funderade i bussen en gång om "Fjärla" kram och lycka till! Johanna

    SvaraRadera

Kommentar