torsdag 9 juni 2016

Mellanrapport på köket

Känner att jag får köra en mellanrapport på köket här och nu fastän det inte är helt färdigt. Går fortfarande i tankarna om vad som skall komma på väggen i hörnet, och ifall vi bör måla om väggen lite mörkare.


Dessutom saknas barstolar vid köksön.. Har spanat in stolar som jag kunde tänka mig, faktiskt. Så vi får se. De matchar våra stolar till matbordet och är ljusa så de kunde nog passa in riktigt bra.


Jag är supernöjd med dektonskivan i kombination med fronterna i svartbetsad björk. Riktigt fint. Jag blir fortfarande lika glad då jag kommer in i köket. Jag var lite spänd på om köket skulle bli för mörkt men det är riktigt bra, vi har ju flera stora fönster som tar in massor med ljus.


Luckan på överskåpen är svart glas med träram, mycket stiligt!




Men dekton aura alltså! I'm in lööv!



Ha ett riktigt fint veckoslut! Kram godingar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar