fredag 8 maj 2015

Retro kryddhylla

Jaa! Trodde knappt det var sant då jag såg den finaste kryddhyllan på loppis i förrgår! En klassisk retro kryddhylla med gula keramiklådor i fint skick. Förnuftig som jag sällan är så sov jag ändå på saken men skyndade mig tillbaka igår för att köpa den. Med hjärtat i halsgropen spurtade jag diskret in för att se om någon annan hade hunnit före mig. Lyckligtvis var den gott undangömd bakom andra diverse loppisgrejer, och den var nog nästan lika glad över att se mig som jag var över att se den!



Färgen är varm gul och kommer att bli helt perfekt i vårt kök! som pricken på i:et fick jag den av mamma som en tidig födelsedagspresent!! :) 



Nu skall den putsas upp och rengöras ordentligt så får jag återkomma med bilder då den kommit till rätta hemma hos oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar